醉鱼
发表于 2013-6-2 19:20:56
似乎唔应该一齐对弈架?{:159:}
令狐冲
发表于 2013-6-2 19:21:22
系咯,唔应该一个组别架
ぷ開心^ō^伯
发表于 2013-6-2 20:03:33
分年龄嘅咩?见有年纪好细的小朋友!
茶茶
发表于 2013-6-3 08:35:56
ぷ開心^ō^伯 发表于 2013-6-2 20:03 static/image/common/back.gif
分年龄嘅咩?见有年纪好细的小朋友!
分架,不过距地申请佐..所以..就可以上场打
韵韵
发表于 2013-6-3 09:18:32
{:159:}甘都得?
ぷ開心^ō^伯
发表于 2013-6-3 12:19:45
茶茶 发表于 2013-06-03 08:35:56 static/image/common/back.gif
ぷ開心^ō^伯 发表于 2013-6-2 20:03
我申请去老年组得磨呢?^o^
茶茶
发表于 2013-6-3 13:53:37
ぷ開心^ō^伯 发表于 2013-6-3 12:19 static/image/common/back.gif
我申请去老年组得磨呢?^o^
{:153:}你够年龄未去咯..