原帖由 無情 于 2009-4-24 17:41 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif
--- 你想吃穷我吖
最多我买菜你整罗
由于今日比较人多,忙得J……唔逐样拍啦~
嚟个“大合照”就算啦---(菜式有:干辣椒炒龙牙豆、油菜、豉椒炒花蛤、薯仔焖干煸鸭(带点麻辣)、水煮鱼)因为家人比较钟意吃辣,所以就整佐餐唔是甘正宗噶川菜
[ 本帖最后由 無情 于 2009-4-24 20:06 编辑 ]
哗!睇到留口水。。。 吾制
今晚斋D,只有一个肉……
::201::