呵呵,我都见到东瓜穿得好靓啊,可惜见到人吾认得几个。
发张新郎同新娘的相上来蛇..好想睇下..---
兄弟好俊朗,姐妹亦都好貌美,不过,我好想睇新郎同新娘哇~~
原帖由 林总 于 2008-11-14 19:12 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif
兄弟好俊朗,姐妹亦都好貌美,不过,我好想睇新郎同新娘哇~~
甘都得啊? 林总哥哥,可以有小小创意,唔好抄得甘足磨?