玻璃 发表于 2008-7-13 19:03:48

去的系时候啊.如果今日去就五系几好罗.落今大雨

yuki 发表于 2008-7-13 19:16:49

真系好运啊,昨日早上还下雨,去到就好好天的,如果落雨就真系唔好玩咯,至少落水玩的时间不易太长啦,落雨会好冻架,嗯,运气不错......

咿呀 发表于 2008-7-13 19:28:53

但系太晒既话就会晒到朱古力咁样了喔

yuki 发表于 2008-7-13 19:38:18

玩得开心,晒黑左小小都无所谓啦~ 多擦些防晒油咯.........

咿呀 发表于 2008-7-13 19:40:17

原帖由 yuki 于 2008-7-13 19:38 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif
玩得开心,晒黑左小小都无所谓啦~ 多擦些防晒油咯.........
甘yuki你有无变朱古力啊?

kanon 发表于 2008-7-13 20:17:21

原帖由 bright 于 2008-7-13 18:21 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif

边个S啊?
我笑 t 甘味话尔咯。。。

yuki 发表于 2008-7-13 20:29:39

回复 80# 的帖子

还未至于朱古力...系变左健康的肤色哈哈

莫妮卡 发表于 2008-7-13 20:38:04


未上来几日喈
你地就已经去左长隆水上乐园玩了?
我其实都未去过啊
好想去

莫妮卡 发表于 2008-7-13 20:38:28

原帖由 yuki 于 2008-7-13 20:29 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif
还未至于朱古力...系变左健康的肤色哈哈
呵呵
健康肤色?
差不多朱古力

yuki 发表于 2008-7-13 20:57:51

回复 84# 的帖子

无朱古力甘黑既哇哈哈

bright 发表于 2008-7-13 21:38:58

原帖由 莫妮卡 于 2008-7-13 20:38 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif

未上来几日喈
你地就已经去左长隆水上乐园玩了?
我其实都未去过啊
好想去
下次我地去啦,好麽?

心自飘零 发表于 2008-7-13 22:33:57

原帖由 莫妮卡 于 2008-7-13 20:38 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif

未上来几日喈
你地就已经去左长隆水上乐园玩了?
我其实都未去过啊
好想去

呵呵,心动不如行动,行动最实际啊!耶耶

曼人 发表于 2008-7-13 22:39:20

原帖由 莫妮卡 于 2008-7-13 20:38 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif

未上来几日喈
你地就已经去左长隆水上乐园玩了?
我其实都未去过啊
好想去
这几天去了哪里蒲?

莫妮卡 发表于 2008-7-13 23:15:17

没有啊
都是在家了啊

莫妮卡 发表于 2008-7-13 23:15:54

原帖由 yuki 于 2008-7-13 20:57 发表 http://www.shencaifeiyang.com/images/common/back.gif
无朱古力甘黑既哇哈哈
哈哈
小黑,
页: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
查看完整版本: 【活动图片】“2008.7.12长隆水上欢乐世界+番禹球友交流”活动图片!